CASE

BIG

Ter ere van het 20-jarig bestaan van BIG bedachten wij een creatieve brand awarenesscampagne met visuals die tegelijk informerend zijn én empathie oproepen.

BIG brand awarenesscampagne

BIG (Breast International Group) is een internationale klinische onderzoeksorganisatie in borstkanker. Door meer bekendheid te verwerven wenst zij meer fondsen te kunnen verzamelen, wat dan weer een positief effect heeft op het onderzoek en zo ook op de kans op genezing.

Onderzoek

BIG wil het onderzoek naar borstkanker op internationaal niveau vergemakkelijken en versnellen. Ter ere van het 20-jarig bestaan van de organisatie creeërden wij een creatieve brand awarenesscampagne met sterke visuals.

“Want onderzoek redt levens”

Animatievideo

Voor die awarenesscampagne bedachten wij een creatief concept dat tegelijk informerend is én empathie oproept. Dat resulteerde in een originele, unieke en emotionele animatievideo.


Die animatievideo (in verschillende taalversies beschikbaar) werd verspreid via sociale media. De video biedt ondersteuning aan de internationale persdossiers die het PR-bureau van BIG zullen uitsturen in het kader van speciale gelegenheden dit jaar, zoals World Cancer Day (4/2), St. Valentine’s Day (14/02), Mother’s Day (12/05), Clinical Trials Day (20/05) ...

This video has been disabled until you accept marketing cookies. Manage your preferences here or directly accept targeting cookies.

Design & copy

Vanden Broele Productions

Tools

Video, Social Media

Samen jouw project lanceren?

Vanden Broele Productions

Lieven Bauwensstraat 33, 8000 Brugge

Vanden Broele Productions

Lieven Bauwensstraat 33, 8000 Brugge

https://productions.vandenbroele.be/