CASE

BIG

Samen werkten we aan een creatieve brand awareness campagne. Informerend en empathisch tegelijk!

BIG brand awarenesscampagne

BIG (Breast International Group) is een internationale klinische onderzoeksorganisatie in borstkanker. Voor hun 20-jarig bestaan wensten zij maar één cadeau: meer bekendheid verwerven om zo meer fondsen te kunnen verzamelen. Die kunnen ze op hun beurt investeren in onderzoek en zo ook in genezingskansen. Kortom, BIG wilde via fijne communicatie het onderzoek naar borstkanker op internationaal niveau vergemakkelijken en versnellen.



Onderzoek

BIG helpt elke dag mensen via onderzoek, daar wilden wij ook tot bijdragen en daarom zetten we samen trots onze schouders onder deze feestelijke gebeurtenis. Zo bedachten we in co-creatie een sprekende brand awareness campagne op maat met visuals die tegelijk informerend zijn én empathie oproepen.

“Want onderzoek redt levens”

Animatievideo

Concreet hebben we voor hun 20-jarig bestaan een originele, unieke en emotionele animatievideo ontwikkeld. BIG zal de video, die in verschillende taalversies beschikbaar is, gebruiken als ondersteuning bij het informeren van de internationale pers. We stelden daarbij ook een gepersonaliseerd campagneplan op volgens themadagen. De animatievideo zal o.a. verspreid worden in het kader van speciale gelegenheden, zoals World Cancer Day (4/2), St. Valentine’s Day (14/02), Mother’s Day (12/05), Clinical Trials Day (20/05) …

This video has been disabled until you accept marketing cookies. Manage your preferences here or directly accept targeting cookies.

Organisatie

Personalisatie van een animatievideo volgens themadagen.

Tools

Organisatie van een volledige communicatiecampagne.

Samen jouw project organiseren?

Vanden Broele Productions

Lieven Bauwensstraat 33, 8000 Brugge

https://productions.vandenbroele.be/